Je zorgt er natuurlijk zelf voor dat jouw webshop betrouwbaar is door bestellingen daadwerkelijk te leveren. Maar helemaal wanneer je net start met een webshop, en je jezelf nog niet hebt bewezen, is het slim om voor een betrouwbare uitstraling te zorgen. Dit kun je doen door je bijvoorbeeld aan te sluiten bij een webshopkeurmerk waarvan je vervolgens het logo op jouw webshop plaatst. Ook het aanbieden van de optie tot het achterlaten van reviews helpt mee aan de betrouwbaarheid. Zo weten bezoekers dat indien er iets niet bevalt, ze dit openbaar kunnen laten weten middels een review. Verder draagt ook het plaatsen van de logo’s van de betaalmethoden die je aanbiedt bij aan de betrouwbaarheid, evenals het design van je webshop.
Heb je nog meer vragen over het starten van een webshop die in dit artikel niet worden beantwoord? Ons Nederlandse supportteam staat altijd voor je klaar om deze te beantwoorden en helpt je graag op weg met het starten van een succesvolle webshop. Meer dan 12.000 webshopeigenaren gingen je voor. Ben je benieuwd naar enkele klantvoorbeelden en succesverhalen? Bekijk dan onze voorbeeldpagina, succesverhalen en klantcases. En wil je alvast meer informatie over hoe je een webshop begint met de software van CCV Shop? Bekijk dan onze Startersgids, waarin we je stap voor stap meenemen in het opzetten van jouw eigen webshop.