“In 2014 was ik werkzaam bij een online marketingbureau.Toen sprak ik met enthousiaste ondernemers en zag je allemaal te gekke dingen voorbij komen. Hierdoor kreeg ik interesse om ook voor mijzelf te gaan beginnen. "
Het idee van tuinzaden webshop is ontstaan door 1) het willen ondernemen, 2) tuinieren als hobby en 3) de passie voor het vak online marketing. "Voor een kleine tweeduizend euro had ik een voorraad van 300 soorten zaden zakjes aangeschaft. Daarna kon er begonnen worden met het toevoegen van producten en het schrijven van teksten.” aldus Martin.
“Een kleine drie jaar geleden hebben we ook het bedankjes-concept toegevoegd aan ons assortiment. Dat idee is ontstaan nadat ik op een bruiloft als bedankje een zakje zaden kreeg. Ik dacht: ‘hee, zulke zaadjes heb ik ook,’ voor mij was het daarom een logische vervolgstap om mijn assortiment uit te breiden. Zo is het eerste bedankje geboren. Kort hierna is mijn broer Peter ingestapt in het bedrijf. Hij is nu mede-eigenaar en ondertussen runnen we de webshop met een heel team!”