“Na het overstappen naar CCV Shop zijn wij in eerste instantie druk geweest om de basis goed te krijgen", vertelt Robin. "Wij hebben elk product bijvoorbeeld tot in detail opgemeten en omschreven. Dat deed ik destijds allemaal zelf. Daarna zijn wij ons gaan verdiepen in bijvoorbeeld SEO en hebben we daar zelf een enorme verbeterslag in gemaakt."
Robin: "Organisch kan je namelijk veel uit je zoekresultaten halen, juist door het schrijven van teksten die wij voorheen niet op onze webshop hadden staan. Ook vond ik dat onze webshop in de basis in orde moest zijn voordat wij begonnen met adverteren. Hierdoor zijn wij daar pas een paar maanden geleden mee gestart. Je kan wel eerder beginnen met adverteren en waarschijnlijk zal je wel wat verkopen, alleen zal je als je basis nog niet voor elkaar is, hierdoor ook veel geld kwijt zijn aan klanten die daarna op een andere webshop gaan bestellen of iets niet kunnen vinden. Wij hebben er dan ook echt bewust voor gekozen om te zorgen dat de webshop eerst af genoeg was om vanuit daar stap voor stap uit te bouwen."
"Omdat wij seizoenartikelen verkopen, zijn reviews voor ons extra belangrijk bij de verkoop. Klanten vinden ons namelijk alleen wanneer zij specifieke artikelen nodig hebben. Op het moment dat de klant gaat zoeken, moet de klant bij ons terecht komen en direct zien dat wij een goede partij zijn met goede artikelen.”