Monique: “Ja zeker! Zoals ik net al aangaf, wilden we de algehele uitstraling van de oude website behouden. Dit hebben we voor elkaar gekregen door herkenbare, opvallende elementen te behouden in het nieuwe design. In het vorige design was Tim, onze zoon, ook al prominent aanwezig, maar inmiddels is hij 11 jaar en kwam de foto van Tim niet meer overeen met hoe hij er nu uit ziet. We hebben nieuwe foto’s gemaakt van Tim en deze opgenomen in het nieuwe design. Zo zien vaste klanten dat ze op de juiste site surfen.”
Jan: ”Een ander element dat we hebben behouden is de dubbele footer. In de onderste footer staan klantbeoordelingen, een Google Maps kaart, een overzicht van het menu van de webshop, en een Google Tour, waardoor klanten een kijkje kunnen nemen in onze showroom. De bovenste footer bestaat uit contactgegevens, informatie over wanneer klanten bestellingen kunnen afhalen en een aanmeldbutton voor onze nieuwsbrief.”
“Ook de afbeelding van een verzenddoos hebben we bewust ook in het nieuwe design geplaatst. Hierdoor zien klanten snel wat de verzendkosten zijn”, vertelt Monique. “Door al deze punten weten vaste klanten die meerdere keren per jaar (denk aan Sinterklaas, kerst en verjaardagen) een aankoop doen bij onze shop direct dat ze op de goede website zijn beland.”