“Ik vind het vooral heel erg leuk. De reden dat ik meewerk aan interviews en nieuwsartikelen is eigenlijk omdat ik vertrouwen wil wekken en wil laten zien wie er achter Countrywood zit. Daarnaast vind ik het ook leuk om mensen te inspireren met mijn ondernemersverhaal. Ik heb het bedrijf 10 jaar anoniem gerund omdat ik het best wel spannend vond, het is een hele grote verantwoordelijkheid. Stel dat er iets misgaat, dan word je daar natuurlijk persoonlijk aangesproken, mensen betalen veel geld voor de producten die ik verkoop. Maar nu zijn we 10 jaar verder, scoren mijn reviews gemiddeld een 9,4 en verkoop ik nog duurdere producten. Dus wilde ik tóch laten zien wie erachter zit,” vertelt Annemijn.
“Ik vind het wel belangrijk dat het verhaal goed verteld wordt. Het klinkt natuurlijk allemaal heel mooi: een jong meisje die in Spanje woont met een online business. Maar ik ben eigenlijk gewoon een hele harde werker die vanuit haar passie haar werk heeft kunnen maken. Waar ik vooral dankbaar voor ben.”
“Het mediaballetje is gaan rollen doordat ik in de lijst van de 25 beste ondernemers onder de 25 jaar kwam van Sprout. Ik kreeg op dat moment veel aanvragen van verschillende media, maar ik heb niet overal ja op gezegd. Alleen op de high-end media die ook echt bij mij passen. Het interview met De ondernemer vond ik bijvoorbeeld heel gaaf omdat die echt mijn ondernemersverhaal gingen vertellen en daar dieper op in gingen,” aldus Annemijn.