“Via Google bereiken we over het algemeen al de mensen die bewust op zoek zijn naar een biologisch of duurzaam product. Daarnaast hebben we allerlei display campagnes lopen: als mensen op een website over tuinieren aan het lezen zijn zien zij een advertentie over ons erbij. Daarmee bereiken we wel weer een nieuwe doelgroep,” vertelt Marcelle.
“Daarnaast is het een beetje gek om het een marketingmiddel te noemen want dan haal je helemaal de charme ervan af voor mij, maar onze kwekerij is wel een tastbare plek die onlosmakelijk aan Bio-Kultura is verbonden. Want door aan de bodem te werken met een product van Bio-Kultura hebben wij een florerende kwekerij. Het wekt dan ook vertrouwen op. We zetten de kwekerij niet persé in als marketingmiddel maar het werkt wel het beste dat we vanuit de praktijk verhalen kunnen vertellen.”
“Daarnaast helpen sociale media kanalen ons ook enorm. Je merkt dat mensen het via die weg leuk vinden om tips te krijgen. Ze reageren altijd enthousiast en bedanken je voor je antwoord bij vragen. En Google werkt ook top maar daarmee kan je niet echt een band opbouwen of een vraag van iemand beantwoorden,” aldus Marcelle.